Lärorikt att fråga om hjälp

Jag brukar ju prata om att det är viktigt att våga be om hjälp. Både för att du inte ska vara rädd för att visa att du inte har stenkoll på allt, men främst för att så många gärna hjälper till! Dessutom blir du grymt hemmablind på det du jobbar med och därför kan extern input ge många aha-upplevelser.

Eftersom jag gärna vill leva som jag lär (även om jag inte alltid lyckas) så bad jag Sarah och Christoffer på I love email att titta på våra kundutskick från Signerat och ge oss feedback. Det gjorde de gärna, och deras feedback kan du läsa här.

Många av punkterna var självklara att åtgärda (när vi väl fick dem påpekade för oss) och redan det utskick vi kommer göra senare den här veckan är ordentligt uppdaterat i hur vi har lagt upp och presenterat informationen i brevet. Ska bli intressant om vi ser nån skillnad i resultat också!

2 thoughts on “Lärorikt att fråga om hjälp

  1. Sarah Wittbom

    Vad glada vi blir att se detta. Håll oss uppdaterade och berätta hur det går.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *